miércoles, 27 de febrero de 2008

Q vas a votar??

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Muy bueno.

Te he agregado en mi listado de blogs favoritos.

Un saludo,

Pedro

COBRA dijo...

Gracias Pedro, lo mismo haré. Las buenas ideas no son las que más venden pero al final se imponen por criterio.

Anónimo dijo...

Yo dedico estos versos a esos obreros que estan perdiendo sus empleos:

O Juan Ramon
traballa na construccion
leva 5 anos ejersendo a profesion
jústalle beber, como priva o condenado
sempre vai mexar na metá do traballo

Certo meteuse nun follon
pejoulle ao encargado
por beber demasiado
¡Mecajo no carallo!
nin obra de un meijallo
é a cuarta vez que o botan do traballo
¡¡Carallo!! co Juan Ramon

Ajora o Juan Ramon cambiou de profesion
traballa polas noites nun bar de pendons
Esta feito un putero
un cabron del carallo
Traballa cando quere
traballa todo o ano

Moraleja: No hay mal que por bien no venga :)

COBRA dijo...

que puedo decir Aurelius...

Ei machotiños vouvos contar o que lle pasou a Juan no juisqui bar
unha chorva quixo vasilar e dixo e dixo-lle
Polo cu, polo cu, polo cu
ai machotiño como justas polo cu
Mira chorva lo hago eu
saca o sustillo dunha puta ves
que estou quente eu coma un can
baixa a braja que hai vou co animal
Mira machote como que hai mil
non baixe la pitrina que me rio de ti
eu quero jichar
miña muller non ajuanto mais
si queres jichar
ei rapas vaite criar

moraleja: ande yo caliente, me piro pa la fuente!